Dunia

Kenal Di Hutan Ketika Sedang Tanam Jagung, Lelaki Warga Emas Nikah Jnda Muda Hantaran RM15

Saya memang mencari lelaki yang lebih tua, berpengalaman” akui seorang gadis bernama Reda Vadela Pernikahan seorang lelaki warga emas bernama Radi yang berstatus duda dengan seorang jnda muda bernama Reda Vadela dari Madiun, Jawa Timur, sedang menjadi tular di media sosial. Rata-rata berasa kagum dengan wanita itu, demi cinta beliau sanggup menikahi lelaki berusia 70…

Dunia

Bina bahagia atas air mata isteri! Ikuti perkongsian Ustaz Ebit Lew untuk pasangan muda ini

Sejak akhir-akhir ini, masyarakat di negara kita dikejutkan dengan berita beberapa individu yang berpengaruh, malah berpengetahuan luas dalam agama namun mereka turut gagal dalam hal rumah tangga. Yang menjadi tanda tanya masyarakat, keadaan si isteri yang ditinggalkan dalam keadaan sarat mengandung. Siapa kelak yang akan membela nasibnya sedangkan si suami sedang bahagia bersama pasangan baharu.…

Dunia

Kalau Crai Tak Payah Cakap Banyak Saya Masuk Dalam, Saya Dah Bercrai Tapi – Sharnaaz Ahmad

Buat apa saya kahwin dengan dia kalau niat untuk bercrai. Kalau nak bercrai itu, Lillahi Ta’ala, bukan datang daripada saya. Demikian kata-kata Sharnaaz Ahmad yang memberitahu sebagai seorang suami dia wajib mempertahankan rumah tangga yang dibina bersama ahli perniagaan yang juga kakak kepada pengacara Neelofa iaitu Noor Nabila Mohd Noor. Bagaimanapun, pelakon filem Juvana ini…

Dunia

“Apa nak jadi ni!” – Raja Permaisuri Agong terkejut

RAJA Permaisuri Agong, Tunku Azizah Aminah Maimunah Iskandariah tidak ketinggalan terkejut dengan laporan peragaan separuh boge3l sempena Tattoo Malaysia Expo 2019. Dalam entri di akaun Twitter, baginda memuat naik kenyataan mempersoalkan tindakan penganjuran acara demikian. “Allah akbar… apa nak jadi ni!” titah baginda dalam entri yang dimuat naik sekitar dua jam lalu. Entri Tunku Azizah…

Dunia

Krn tiada zuriat. Suami bwa madu tinggal skali. Disuruhnya aku tidur dbwh. Aku marah. Tiba2, madu ketuk pintu panggil suami

Foto sekadar hiasan. Hai. Terima kasih kalau publishkan cerita ni. Aku suri rumah sepenuh masa. Baru 3 tahun mendirikan rumahtangga. Aku kahwin masa umur 20 tahun. Suami pilihan keluarga yang di anggap pelindung yang terbaik untuk aku. Suami umur 34 tahun. Dia tak pernah tolak permintaan aku. Aku dengan dia bahagia je. Aku masakkan untuk…

Dunia

Pelik byi 2minggu tido tak bangun2. Tak sangka rupanya mak mertua sengaja bg ubt batuk dewasa

Foto Sekadar Hiasan. Assalammualaikum admin dan semua follower. Mohon hide profile saya ye. Saya dah 10 tahun berkahwin dan dikurniakan 3 anak. Suami kerja penjawat awam. Saya pula suri rumah sepnuh masa selepas bersalin anak sulung. Di sini saya nak share pengalaman saya masa berpantang dengan mak mertua. Bukan kehendak saya yang nak berpantang dengan…

Dunia

“Berd0sakah saya pvkul kaki suami sampai p@tah kerana dia gil@kan perempuan lain”

Perkongsian dari laman Kisah Rumah Tangga. Ambil yang jernih, buang yang keruh. Semoga bermanfaat dan menjadi pengajaran buat kita semua agar rumah tangga lebih bahagia. ASSALAMUALAIKUM. Saya nak minta pendapat sikit, jangan kec@m dan berilah pendapat yang bagus. Saya seorang isteri yang betul-betul ada sifat panas b@ran. Baru-baru ini saya berg@duh dengan suami saya kerana…

Dunia

Dari Makkah Doa Dr Sheikh Muzaffar Untuk Anak anaknya Cukup Sayu

Mengimbau kembali saat-saat kejayaan Malaysia melahirkan angkasawan Negara pada tahun 2007 pasti mengundang kenangan yang tidak dapat dilupakan oleh seluruh rakyat Malaysia. Buat pertama kalinya angkasawan Malaysia berjaya menjejakkan kaki di ruang angkasa. Suatu kejayaan besar buat Malaysia tercipta. Namun kisah disebalik kejayaan ini adalah hasil usaha kerajaan Malaysia dan ketekunan daripada seorang insan yang…

Dunia

“Kisah Disebalik Tirai Besi”. Ayah tukang sebat, aruwah tok wan tukang gntung, mak pun kerja di penjara

Bermula dari menjawab pertanyaan individu lain tentang bagaimana banduan mengambil peperiksaan SPM, gadis ini berkongsi kisah kehidupan banduan di sebalik tirai besi. Selain itu, turut dikongsikan pengalaman mak dan ayahnya yang pernah bertugas menjaga dan berhadapan dengan banduan yang melakukan jnayah berat suatu masa dahulu. Ikuti perkongsiannya dibawah. Mak ayah saya kerja penjara dah lebih…