Hiburan

Lawanya rambut nampak macam minah Salleh kakak ikut jejak Emma Maembong

Pada Februari lalu, pelakon Emma Maembong mengambil keputusan untuk tidak bertudung setelah hampir hampir lima tahun memakai hijab.

Terbaru, kakaknya Shikin Maembong dipercayai mengikut jejak langkah yang sama apabila kelihatan semua entri terbaru di laman Inst4gram tampil tanpa berhijab.

Ketika berhijab

Entri terbaru sejak bulan lalu

Walaupun tiada sebarang kenyataan rasmi, tetapi beberapa ruangan k0men posting telah ditutup seolah-olah mengetahui akan ditanya pengikutnya mengenai perkara tersebut.

Namun begitu, wanita berusia 36 tahun berkenaan masih menjadi perhatian ramai apabila dipuji cantik dengan penampilan rambut ‘blonde’ yang tidak ubah seperti ‘minah salleh’.

Lawanya rambut

Nampak macam minah salleh!

Cantik tervk!

Sumber : Shikin Maembong krdt ohmymedia

artikel berkaitan:Hidup Pernah Terumbang Ambing Di Awal Percer4ian, SHIKIN MAEMBONG Kini Enggan Mengalah!

Saat menyelami perasaan ibu tunggal yang sangat tabah jiwanya, Shikin Maembong telah mengubah stigma neg4tif yang cukup sebati dalam masyarakat kita. Biarpun tanpa lelaki bernama suami demi anak dan masa depan yang lebih baik, Shikin Maembong atau nama sebenarnya Siti Nur Ashikin Ismail kini kembali bangkit setelah bercer4i pada tahun 2016.

Berkat kekuatan dan sokongan insan-insan tersayang Shikin menjalani kehidupannya dengan penuh positif bersama anaknya, Arianna Natasya berusia tiga tahun. Biarpun sudah berpis4h namun kakak kepada artis terkenal, Emma Maembong ini masih mengekalkan hubungan yang baik bersama bekas suami dan keluarga mertua.

“Di awal percer4ian memberi tamparan yang sangat hebat buat saya. Hidup dalam terumbang ambing, kemvrungan, tertekan dan tidak terurus. Macam-macam gangguan dan masalah yang datang dalam fikiran saya. Duit dah banyak habis, anak pun kurang perhatian sampai jatuh s4kit dan masuk h0spital.

“Hampir setahun lebih saya berusaha mencari kekuatan diri untuk kembali bangkit. Saya bersyukur kerana ketika saya susah, keluarga dan adik beradiklah yang banyak membantu dan memberi kekuatan. Apa yang saya belajar ialah di saat kita jatuh hanya Allah SWT, keluarga dan adik beradik sumber kekuatan kita.

Selain kakak iaitu Coddy Maembong, adik saya Emma juga banyak membantu saya dan Arianna. Mama saya, Yatimah Zainab juga sumber kekuatan dan banyak memberi nasihat walaupun dah lama berpis4h dengan ayah. Sebelum bercer4i pun saya banyak berkongsi rasa dengan Mama.

“Harapan saya buat Arianna, semoga saya dapat membesarkannya dengan sempurna. Saya tak mahu ada sebarang kekurangan seperti dari segi didikan agama dan pelajaran. Semoga Arianna menjadi anak solehah, hormat orang tua, patuh agama dan menjadi seorang yang penuh dengan kasih sayang.

Doa untuk diri sendiri pula agar suatu hari nanti saya dipertemukan dengan seorang lelaki yang jauh lebih matang dan memiliki ilmu agama yang secukupnya agar dapat membimbing saya dan Arianna ke jalan diredhai Allah SWT. Di samping bertanggungjawab dan dapat menjadi bapa yang baik buat Ariann.kredit Nona

Sumber: arenasetempat

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *