Viral

“Nampak sangat MK tak selesa” Ambil Kesempatan Waktu Bergambar, Wanita Ini Kena Kec4m Dengan Netizen

K-Clique adalah nama kumpulan hiphop yang sedang meningkat naik. Kumpulan ini memang mendapat perhatian para peminat seni tanah air dan tak kurang juga para gadis dari berbilang bangsa.

Bercakap mengenai gadis dan K-Clique, ada satu peristiwa yang berlaku semalam. Seorang gadis telah menciium salah seorang anggota kumpulan itu, MK. Cuba korang tengok sendiri video dekat bawah ni.

 

 

Siap cium tangan lagi!

MK terkejuTt 

Sapa yang tak terkejvt bila orang yang tak dikenali buat macam tu. Admin tengok muka MK tu sangat tak selesa dari mula-mula perempuan tu datang duduk dekat sampailah habis video tu. Tapi sebab nak layan peminat punya pasal, layankan aje lah

Tak kisah lah sesiapun lelaki atau perempuan sekalipun, maruah diri sepatutnya dijga. Bukan sesuka hati buat benda tak senon0h macam tu.

Tu lah admin pun perasan, terus berubah muka dia. Lain macam betul perangai perempuan tu.

 

Kann.. admin kesian gak dekat MK sebab dia jadi mangsa keadaan. Tak pasal-pasal busvk nama macam tu je

Yang ni admin no comment. Pasal jantina seseorang tu biarlah hanya diri dia dan yang menciptanya sahaja yang tahu. 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

 

Sumber :Twitter/lobakmerah

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *