Hiburan

Pelk Han Byul Semasa Konsert Akhir Big Stage Neeta Manisha Kena Bash

Umum rasanya kini semua dah tahu yang Han Byul, boyband dari Korea telah diangkat menjadi juara bagi Konsert Akhir Big Stage musim kedua pada Ahad lepas. Namun disebalik kegembiraan ramai, ada pulak cerita yang tak sedap didengar mengenai juara dan naib juara rancangan ni.

Menerusi komen netizen di Twitter, dengarnya ada yang tak puas hati Han Byul secara spontan berpelvkan atas pentas dengan Neeta Manisha selepas keputusan diumumkan. Eh dorang pelvk-pelvk ke??

 

Sumber: Blog

“Aku tunggu je ni orang kec4m Han Byul pelvk Neeta” 

Rata-rata netizen yang melihat aksi Han Byul dan Neeta berpelvkan di pentas Big Stage telah meluahkan rasa tidak puas hati mereka kerana aksi tu dianggap tak sopan dan tak sesuai dipertontonkan kepada umum. 

Malah ada juga ‘haters’ Han Byul siap berharap yang penyanyi dari Korea tu dapat kec4mam kaw-kaw dari netizen sebab tindakan spontannya yang keterlaluan tu. Aiyo…

 

Sumber: Twitter

“Mungkin orang tak tahu kami bukan Muslim” – Neeta 

Pun begitu, Neeta, 25 yang enggan perkara ni jadi perbualan dan gosip ramai menjelaskan yang dia dan Han Byul bukan beragama Islam dan hubungan mereka pun memang rapat sejak dari awal pertandingan lagi. Oh… mati-mati ingat Neeta ni Melayu! 

“Saya ingin jelaskan… kalau yang belum tahu, saya bukan Muslim sama seperti Han Byul, benda (berpelvk) tu bukan saya nak kata salah atau betul. 

“Semasa dia pelvk itu takkan saya nak tolak pulak pula kan? Lagipun setiap kali berjumpa kami memang akan berpelvk sebagai kawan dan tak lebih daripada itu. 8 minggu kami bersama, hubungan itu semakin rapat. 

“Saya harap tak ada yang tersinggung, mungkin orang tak tahu kami bukan Muslim dan dalam hal ini saya tak salahkan penonton,” kata Neeta kepada mStar.

 

Apa-apapun min harap netizen lepas ni janganlah cepat melatah bila nampak kejadian macam ni berlaku. Semoga Neeta terus sukses ye! 

 

 

Apa pula kata anda?

sumber: lobakmerah/diarivvip

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *