Viral

Saya minta maaf bagi pihak suami, memang padan mka dia Isteri doktor virl dedah perbuatan crang suaminya

Hati isteri mana yang tak terkilan apabila mendapati si suami mengkhi4nati kepercayaannya. Lebih-lebih lagi apabila perbuatan itu diheb0h sehingga vir4l di media s0sial. Menurut perkongsian terbaru Muslim Shah, isteri kepada doktor itu menafikan dia mengalami depres1 sehingga suaminya bermain cinta dengan isteri orang lain. DIPENDEKKAN CERITA, sebelum korang baca screenshot ini: Doktor pernah claim dengan…

Viral

“Dgn bangganya doktor tu masuk rumah saya” – Suami pkul doktor akhirnya tampil dedahkan hal sebenar

PEMUDA yang membelasah seorang doktor selepas kantoi cvrang dengan isterinya tampil menjelaskan situasi sebenar mengenai insiden itu. Pemuda tersebut, Aiman Ariff Ahmad Amirudin berkata dia bertindak memukul doktor tersebut selepas amaran supaya tidak lagi bertemu isterinya dikenali sebagai Intan, 28, tidak diendahkan. “Saya belum gila nak pkul orang sebab saya tak pernah ada rekod jenayah…

Viral

Doktor dibel4sah di klinik, suami sk4ndalnya diam-diam balik dari Dubai – “Mimpi my brother in law jadi kenyataanlah”

SEORANG pemuda dipercayai doktor yang bertugas di sebuah klinik swasta di Bandar Baru Bangi ditvmbuk berulang kali oleh seorang lelaki ketika sedang bertugas. Video berdurasi 2 minit 20 saat yang tular di media sosial sejak pagi Sabtu turut menyaksikan doktor itu bukan sahaja dipijak tetapi diter4jang lelaki tersebut yang dikenali sebagai Aiman. Namun doktor itu…

Viral

Selalu k0ngsi status neg4tif di FB, ibu Sufi Rashid dicop sebagai ‘t0xic parents’

Penyanyi kelahiran bintang realiti TV, Sufi Rashid baru-baru ini telah selamat mendirikan perkahwinan bersama-sama dengan isternya, Nurulain Md Yusof. Namun, ketika majlis persandingan mereka berdua, telah tvlar sebuah video yang memamparkan tindakan isterinya yang melarikan diri semasa ibu Sufi berada atas pelamin. Aksi Nurulain itu kemudiannya mendapat kec4man daripada netzen kerana dianggap seperti bersikap kurang…

Viral

“Patutlah Ronaldo sanggup j0get camtu” – Ini Jawapan Kenapa Ronaldo ‘Sanggup’ Menari Untuk Shopee

Bila korang bukak TV, korang mesti cringe gila bila tengok bintang bola sepak, Cristiano Ronaldo menari lagu Baby Shark versi Shopee tu kan? Sejak iklan tu dimainkan di televisyen, ramai betul orang tanya, macam mana Shopee boleh bayar Ronaldo untuk buat macam tu? Paling penting, macam mana Ronaldo boleh sanggup nak terima job ni? Mana taknya, Cristiano Ronaldo ni dah…

Viral

Tular kes kahwin dua wanita serentak, pemuda dedah kenapa salah seorang pengantin MONYOK – “Pakcik saya pengsan lima minit”

KECOH di media sosial apabila beberapa keping gambar seorang lelaki berkahwin dengan dua wanita secara serentak untuk hidup berpoligami tular. Gambar yang dimuatnaik Jimmy Jim di Facebooknya pada Jumaat lalu dengan kapsyen ‘Selamat pengantin baru… pecah rekod keluarga… sekali kahwin terus dua bini. Tahniah sepupuku… Apa bilang P.Ramlee… jarang-jarang’ mendapat lebih 6,000 perkongsian di media sosial…

Hiburan Viral

“Kami Diperlakukan Sepeti Penjen4yah Yang…,” – Hadir Ke Majlis Resepsi, Ibu Sufie Rashid Ditah4n Dan Dihalang Masuk?

Sekali lafaz, penyanyi Sufie Rashid kini sah bergelar suami kepada usahawan, Nurulain Md Yusof pada 21 September lalu. Sekali gus, majlis resepsi yang diadakan pada Sabtu lalu berjalan lancar dan meriah. Bagaimanapun, ibu kepada juara Akademi Fantasia 2015 itu yang dikenali sebagai Irma Suriana Mahamud ada memuat naik sepotong video di Facebooknya yang merakamkan sekitar…

Viral

“Baik pergi umrah dari beli iPhone” – Disembvr Net1zen Sebab Beli iPhone 11 Pro. Rupa-Rupanya Beliau Bukan Calang-Calang

iPhone 11 dah keluar gais, harga dia pun boleh tahan. Kalau tak mampu, kumpul pitih sampai cukup dulu jangan kita terburu-buru nak jual buah pinggang pulak. Cakap pasal iPhone 11, baru-baru ni netizen Twitter dikecohkan dengan perangai segelintir manusia yang mungkin secara alaminya sentiasa rasa tak senang hati melihat orang lain lebih daripada dia. Turut…

Viral

“Nampak sangat MK tak selesa” Ambil Kesempatan Waktu Bergambar, Wanita Ini Kena Kec4m Dengan Netizen

K-Clique adalah nama kumpulan hiphop yang sedang meningkat naik. Kumpulan ini memang mendapat perhatian para peminat seni tanah air dan tak kurang juga para gadis dari berbilang bangsa. Bercakap mengenai gadis dan K-Clique, ada satu peristiwa yang berlaku semalam. Seorang gadis telah menciium salah seorang anggota kumpulan itu, MK. Cuba korang tengok sendiri video dekat…